Πως μπορώ να κάνω μια κράτηση για ένα εισιτήριο πλοίου;
Μπορείτε να κάνετε την κράτησή σας μέσω του on-line συστήματος κρατήσεων (χρειάζεται πιστωτική κάρτα για την ολοκλήρωση της κράτησης) Επίσης μπορείτε αφού ελέγξετε τα δρομολόγια και τις τιμές των ναυτιλιακών εταιρειών από την κεντρική μας σελίδα να μας στείλετε την ζήτησή σας. Συμπληρώστε και στείλτε την φόρμα ενδιαφέροντος με όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
Έχω στείλει φόρμα κράτησης. Πόσο χρόνο θα χρειαστεί να περιμένω για να λάβω απάντηση;
Εάν έχετε συμπληρώσει την φόρμα ενδιαφέροντος με όλα τις απαραίτητες πληροφορίες και μια ισχύουσα ηλεκτρονική διεύθυνση θα λάβετε μια προσφορά μέσα σε 24 ώρες.
Τι θα πρέπει να ξέρω μετά την αποστολή μιας φόρμας ενδιαφέροντος;
Μέσα σε 24 ώρες θα λάβετε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα από εμάς, που θα βεβαιώνει την παραλαβή της ζήτησής σας και μια προσφορά σύμφωνα με τα στοιχεία που μας στείλατε. Η προσφορά που θα σας στείλουμε θα είναι σε προθεσμία, και θα αναμένουμε από εσάς μέσα στην προβλεπόμενη προθεσμία την επιβεβαίωσή ή την ακύρωσή της. Οι κρατήσεις μπορούν να πληρωθούν είτε με πιστωτική κάρτα (VISA, MASTER,AMEX,DINERS)
Πώς θα παραλάβω τα εισιτήρια μου εάν έχω κάνει κράτηση χρησιμοποιώντας το ftravel.gr;
Μπορούμε να σας στείλουμε τα εισιτήρια σας με συστημένη επιστολή στην ταχυδρομική διεύθυνση που μας έχετε πληροφορήσει (ταχυδρομικά έξοδα €5.00 για κάθε αποστολή εισιτηρίων) ή Μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήρια σας την ημέρα της αναχώρησης (PTA εισιτήρια) από το λιμενικό πρακτορείο της αντίστοιχης ναυτιλιακής εταιρείας. Πρέπει να γνωρίζετε ότι σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να τσεκάρετε τα εισιτήριά σας στο λιμενικό πρακτορείο, την ημέρα της αναχώρησης. Εάν δεν παραλάβετε τα εισιτήρια σας μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα παρακαλούμε επικοινωνήσατε άμεσα μαζί μας.
Έχω κρατήσει και έχω πληρώσει ένα ακτοπλοϊκό εισιτήριο μαζί σας. Λόγω εκτάκτων συνθηκών δεν μπορώ να ταξιδέψω. Θα χάσω τα χρήματά μου;
Όχι δεν χάνετε χρήματα, εάν εγκαίρως ακυρώσετε την κράτησή σας. Κάθε ναυτιλιακή εταιρεία έχει θεσπίσει τους ¨Γενικούς Όρους και Πληροφορίες’ που αναφέρονται σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Ακυρώσεις κρατήσεων μετά την ημέρα της αναχώρησης δεν γίνονται δεκτές. Σε κάθε περίπτωση ενημερώστε μας εγκαίρως. Επίσης εναλλακτικά μπορείτε να μετατρέψετε τα εισιτήρια σας σε ανοικτής ημερομηνίας ώστε να τα χρησιμοποιήσετε σε μέχρι 31 Δεκεμβρίου του ίδιου έτους.
Είναι δυνατό να αλλάξω τις ημερομηνίες του ταξιδιού, το δρομολόγιο κτλ.;
Ναι, είναι δυνατό να αλλαχθούν η ημερομηνία ή το δρομολόγιο του ταξιδιού αλλά δεν μπορούμε να σας υποσχεθούμε την μεταφορά τους στις ζητούμενες ημερομηνίες ή δρομολόγια.
Τι εγγυήσεις έχω ότι τα πλοία θα ταξιδέψουν στα προκαθορισμένα δρομολόγιά τους;
Όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες τηρούν τα δρομολόγια που έχουν ανακοινώσει. Το σύστημα κρατήσεων μας δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο για οποιεσδήποτε καθυστερήσεις που συμβαίνουν από τρίτα μέρη, λιμενικές αρχές, απεργίες ή ακραία καιρικά φαινόμενα. Οι ναυτιλιακές εταιρείες μπορούν να αλλάξουν τα δρομολόγιά τους χωρίς προειδοποίηση.
Είναι η ίδια διαδικασία και για την κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων εσωτερικού;
Ακριβώς η ίδια διαδικασία κράτησης μέσω του on-line συστήματος κρατήσεων μας. Τα εισιτήρια μπορούν να αποσταλούν απευθείας στην διεύθυνσή σας (ταχυδρομικά έξοδα € 5.00 για κάθε αποστολή εισιτηρίων) Επίσης σημειώσατε ότι τα περισσότερα δρομολόγια του εσωτερικού για τα ελληνικά νησιά, εμφανίζονται στο on-line σύστημα τουλάχιστον 1-2 μήνες προκαταβολικά.
Πως μπορώ να επικοινωνήσω με το ftravel.gr εάν έχω κάποιο πρόβλημα με μία κράτηση εισιτηρίου;
Εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την κράτησή σας, παρακαλώ επικοινωνήσατε με τον συνεργάτη μας που σας έχει εξυπηρετήσει στο : info@ftravel.gr ή Απευθείας στο τηλέφωνό μας +30 2610 622500 (καθημερινά 09:00 – 21:00)
Προσπαθώ να κλείσω θέσεις για την κράτησή μου μέσω του on-line συστήματος κρατήσεων αλλά το σύστημα δεν με αφήνει να διαλέξω το επιθυμητό δρομολόγιο ή πλοίο. Τι θα μπορούσα να κάνω;
Η πιο πιθανή εξήγηση είναι ότι είτε η επιθυμητή ημερομηνία αναχώρησης είναι πολύ κοντά στην τρέχουσα ημερομηνία και το σύστημα κρατήσεων δεν προχωρά σε κράτηση ή το επιθυμητό δρομολόγιο/πλοίο είναι ήδη γεμάτο και δεν μπορεί να γίνει οποιαδήποτε κράτηση. Εάν η ζητούμενη ημερομηνία είναι πολύ κοντά στην τρέχουσα ημερομηνία, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με το : info@ftravel.gr ή να επικοινωνήσετε με το πρακτορείο μας στο τηλέφωνο : +30 2610 622500 για να σας βοηθήσουμε με την κράτησή σας. Εάν η ζητούμενη ημερομηνία αναχώρησης δεν είναι κοντά στην τρέχουσα ημερομηνία, επιστρέψτε στην κεντρική σελίδα και αναζητείστε την ναυτιλιακή εταιρεία και τα δρομολόγια που επιθυμείτε να ταξιδέψετε ώστε να μας τα στείλετε σαν ζήτηση σε μια φόρμα ενδιαφέροντος. Θα λάβετε εντός 24 ωρών απάντηση για τη ζητούμενη ημερομηνία ή την πλησιέστερη διαθέσιμη ημερομηνία και δρομολόγιο.
Πως μπορώ να κάνω μια κράτηση για ένα εισιτήριο πλοίου;
Μπορείτε να κάνετε την κράτησή σας μέσω του on-line συστήματος κρατήσεων (χρειάζεται πιστωτική κάρτα για την ολοκλήρωση της κράτησης) Επίσης μπορείτε αφού ελέγξετε τα δρομολόγια και τις τιμές των ναυτιλιακών εταιρειών από την κεντρική μας σελίδα να μας στείλετε την ζήτησή σας. Συμπληρώστε και στείλτε την φόρμα ενδιαφέροντος με όλα τα απαραίτητα στοιχεία.
Έχω στείλει φόρμα κράτησης. Πόσο χρόνο θα χρειαστεί να περιμένω για να λάβω απάντηση;
Εάν έχετε συμπληρώσει την φόρμα ενδιαφέροντος με όλα τις απαραίτητες πληροφορίες και μια ισχύουσα ηλεκτρονική διεύθυνση θα λάβετε μια προσφορά μέσα σε 24 ώρες.
Τι θα πρέπει να ξέρω μετά την αποστολή μιας φόρμας ενδιαφέροντος;
Μέσα σε 24 ώρες θα λάβετε ένα ηλεκτρονικό μήνυμα από εμάς, που θα βεβαιώνει την παραλαβή της ζήτησής σας και μια προσφορά σύμφωνα με τα στοιχεία που μας στείλατε. Η προσφορά που θα σας στείλουμε θα είναι σε προθεσμία, και θα αναμένουμε από εσάς μέσα στην προβλεπόμενη προθεσμία την επιβεβαίωσή ή την ακύρωσή της. Οι κρατήσεις μπορούν να πληρωθούν είτε με πιστωτική κάρτα (VISA, MASTER,AMEX,DINERS)
Πώς θα παραλάβω τα εισιτήρια μου εάν έχω κάνει κράτηση χρησιμοποιώντας το ftravel.gr;
Μπορούμε να σας στείλουμε τα εισιτήρια σας με συστημένη επιστολή στην ταχυδρομική διεύθυνση που μας έχετε πληροφορήσει (ταχυδρομικά έξοδα €5.00 για κάθε αποστολή εισιτηρίων) ή Μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήρια σας την ημέρα της αναχώρησης (PTA εισιτήρια) από το λιμενικό πρακτορείο της αντίστοιχης ναυτιλιακής εταιρείας. Πρέπει να γνωρίζετε ότι σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να τσεκάρετε τα εισιτήριά σας στο λιμενικό πρακτορείο, την ημέρα της αναχώρησης. Εάν δεν παραλάβετε τα εισιτήρια σας μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα παρακαλούμε επικοινωνήσατε άμεσα μαζί μας.
Έχω κρατήσει και έχω πληρώσει ένα ακτοπλοϊκό εισιτήριο μαζί σας. Λόγω εκτάκτων συνθηκών δεν μπορώ να ταξιδέψω. Θα χάσω τα χρήματά μου;
Όχι δεν χάνετε χρήματα, εάν εγκαίρως ακυρώσετε την κράτησή σας. Κάθε ναυτιλιακή εταιρεία έχει θεσπίσει τους ¨Γενικούς Όρους και Πληροφορίες’ που αναφέρονται σε αντίστοιχες περιπτώσεις. Ακυρώσεις κρατήσεων μετά την ημέρα της αναχώρησης δεν γίνονται δεκτές. Σε κάθε περίπτωση ενημερώστε μας εγκαίρως. Επίσης εναλλακτικά μπορείτε να μετατρέψετε τα εισιτήρια σας σε ανοικτής ημερομηνίας ώστε να τα χρησιμοποιήσετε σε μέχρι 31 Δεκεμβρίου του ίδιου έτους.
Είναι δυνατό να αλλάξω τις ημερομηνίες του ταξιδιού, το δρομολόγιο κτλ.;
Ναι, είναι δυνατό να αλλαχθούν η ημερομηνία ή το δρομολόγιο του ταξιδιού αλλά δεν μπορούμε να σας υποσχεθούμε την μεταφορά τους στις ζητούμενες ημερομηνίες ή δρομολόγια.
Τι εγγυήσεις έχω ότι τα πλοία θα ταξιδέψουν στα προκαθορισμένα δρομολόγιά τους;
Όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες τηρούν τα δρομολόγια που έχουν ανακοινώσει. Το σύστημα κρατήσεων μας δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο για οποιεσδήποτε καθυστερήσεις που συμβαίνουν από τρίτα μέρη, λιμενικές αρχές, απεργίες ή ακραία καιρικά φαινόμενα. Οι ναυτιλιακές εταιρείες μπορούν να αλλάξουν τα δρομολόγιά τους χωρίς προειδοποίηση.
Είναι η ίδια διαδικασία και για την κράτηση ακτοπλοϊκών εισιτηρίων εσωτερικού;
Ακριβώς η ίδια διαδικασία κράτησης μέσω του on-line συστήματος κρατήσεων μας. Τα εισιτήρια μπορούν να αποσταλούν απευθείας στην διεύθυνσή σας (ταχυδρομικά έξοδα € 5.00 για κάθε αποστολή εισιτηρίων) Επίσης σημειώσατε ότι τα περισσότερα δρομολόγια του εσωτερικού για τα ελληνικά νησιά, εμφανίζονται στο on-line σύστημα τουλάχιστον 1-2 μήνες προκαταβολικά.
Πως μπορώ να επικοινωνήσω με το ftravel.gr εάν έχω κάποιο πρόβλημα με μία κράτηση εισιτηρίου;
Εάν έχετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την κράτησή σας, παρακαλώ επικοινωνήσατε με τον συνεργάτη μας που σας έχει εξυπηρετήσει στο : info@ftravel.gr ή Απευθείας στο τηλέφωνό μας +30 2610 622500 (καθημερινά 09:00 – 21:00)
Προσπαθώ να κλείσω θέσεις για την κράτησή μου μέσω του on-line συστήματος κρατήσεων αλλά το σύστημα δεν με αφήνει να διαλέξω το επιθυμητό δρομολόγιο ή πλοίο. Τι θα μπορούσα να κάνω;
Η πιο πιθανή εξήγηση είναι ότι είτε η επιθυμητή ημερομηνία αναχώρησης είναι πολύ κοντά στην τρέχουσα ημερομηνία και το σύστημα κρατήσεων δεν προχωρά σε κράτηση ή το επιθυμητό δρομολόγιο/πλοίο είναι ήδη γεμάτο και δεν μπορεί να γίνει οποιαδήποτε κράτηση. Εάν η ζητούμενη ημερομηνία είναι πολύ κοντά στην τρέχουσα ημερομηνία, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με το : info@ftravel.gr ή να επικοινωνήσετε με το πρακτορείο μας στο τηλέφωνο : +30 2610 622500 για να σας βοηθήσουμε με την κράτησή σας. Εάν η ζητούμενη ημερομηνία αναχώρησης δεν είναι κοντά στην τρέχουσα ημερομηνία, επιστρέψτε στην κεντρική σελίδα και αναζητείστε την ναυτιλιακή εταιρεία και τα δρομολόγια που επιθυμείτε να ταξιδέψετε ώστε να μας τα στείλετε σαν ζήτηση σε μια φόρμα ενδιαφέροντος. Θα λάβετε εντός 24 ωρών απάντηση για τη ζητούμενη ημερομηνία ή την πλησιέστερη διαθέσιμη ημερομηνία και δρομολόγιο.
Για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνηση μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.